Coördinator Lokale Office
Romy van der Gevel
Vertel eens wat je doet?
Ik ben het aanspreekpunt op kantoor. Zo ondersteun ik de makelaars met alle administratieve werkzaamheden en zorg ik ervoor dat het kantoor netjes en schoon blijft. Tevens ben ik het aanspreekpunt voor de overige Lokale Office medewerkers van Hoekstra en van Eck. Heb je een vraag? Dan moet je bij mij zijn! Ik zoek graag naar de juiste antwoorden en duik hier dan ook vol overgave in!
Hoe ziet je dag er uit?
Elke dag is anders. Zo begint het vaak met het afhandelen van alle binnengekomen e-mail. Het filiaal waar ik werk is altijd ontzettend druk qua inkomende telefonie dus ook dat gaat non-stop door. Eigenlijk ben ik het visitekaartje van kantoor, alle klanten die naar kantoor bellen komen als eerst bij mij terecht. Ik probeer voor elke klant de tijd te nemen zodat ik goed kan uitzoeken wat de wensen van de klant zijn en hoe wij ze daar het beste bij kunnen helpen. Tevens lopen er vaak nog klanten binnen met vragen over onze dienstverlening. Het leuke aan mijn baan is dat je zo niet alleen telefonisch maar ook persoonlijk contact kan maken met klanten. Naast de werkzaamheden voor het filiaal ben ik daarnaast ook nog druk bezig achter de schermen. Zo help ik in het verbeteren van werkprocessen, het maken van werkinstructies en aansturen/begeleiden van Lokale Office Medewerkers op andere kantoren.
Benoem eens het allerleukste van je baan?
Zoals ik al eerder benoemde is geen dag hetzelfde. Zo word ik erg blij van de afwisseling die mijn baan biedt. Je hebt veel contact met klanten, maar ook met je collega’s, omdat ik altijd druk ben met het verbeteren van de werkprocessen en ik de ruimte krijg om mij hier ook volledig voor in te zetten. Ik doe dit nu ongeveer een jaar samen met mijn collega Lindsey Stubbe. Omdat wij samen op één kantoor zitten kunnen we goed overleggen, sparren over nieuwe plannen en dit ook samen uitwerken.
En het meest ingewikkelde?
Je wilt iedereen graag helpen, toch komen er veel mensen op één woning af waardoor je ook vaak klanten moet teleurstellen. Omdat je iedereen zo graag op de juiste manier van dienst wilt zijn, blijft dit soms wel ingewikkeld. Uiteraard probeer je ze op een andere manier van dienst te zijn om ervoor te zorgen dat ook zij hun droomwoning zullen vinden.
Met wie werk je veel samen?
Ik werk veel samen met de makelaars van dit kantoor en de hypotheekadviseur die hier ook op kantoor gevestigd zit. Tevens hebben we onderling veel contact met andere vestigingen. Zo coördineren Lindsey en ik de Lokale Office Medewerkers van Hoekstra en van Eck, hierdoor heb je veel contact met andere binnendienst medewerkers en ook achter de schermen overleggen we veel met onze afdeling van ICT, marketing en onze Centrale Backoffice.
Wie zou geschikt zijn voor jouw werk?
Je moet vooral erg commercieel zijn ingesteld en ook klantvriendelijk zijn. Het is erg belangrijk dat je stressbestendig bent en met veel verschillende soorten mensen om kunnen gaan. Om het kort samen te vatten: klantvriendelijk, houden van aanpakken en denken in oplossingen in plaats van in problemen.
Wat nog niemand van jou weet is…
Eigenlijk zijn wij hier op kantoor heel open en eerlijk naar elkaar. Wat sommige niet van mij weten is dat ik erg handig ben. Zo draai ik mijn hand niet om voor het ophangen van een nieuw whitebord (en jawel, waterpas) of het installeren van nieuwe werkplekken. Tevens hou ik ervan als alles schoon en opgeruimd is, als mijn collega’s iets niet kunnen vinden of de kastjes zijn opgeruimd en schoongemaakt, hoor ik vaak; ´is Romy weer bezig geweest?´.